חדשות מתפרצות

בגין הריגה: כתבי אישום נגד מארגני מסיבת הטבע בה מתה החיילת טוהר לוי

מבזק חדשות

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט מחוזי בב"ש כתב אישום נגד שלושה נאשמים, בגין הריגתה של החיילת טוהר דוד ז"ל ב"מסיבת טבע", אשר התקיימה לפני כשנה בדרום הארץ. על פי עובדות כתב האישום, הנאשמים ליאון בגיו, בן 32 מאשלים, ושלמה פשרל בן 38 מבת ים,  ארגנו בלילה שבין 4.8.2017-5.8.2017 מסיבה המכונה "פסיכוזה" בדרום, וזאת ללא אישורים כדין מגורמי המשטרה וללא קבלת רישיון לקיום המסיבה מטעם המועצה המקומית בני שמעון. הנאשם 3, עמרי חיון בן 34 מערד, היה סטודנט שנה ד' לרפואת שיניים, ועבד במסיבה כמוכר כרטיסים ומצמיד צמידים מטעם הנאשמים 1-2, וכלל לא הועסק על-ידי שני הנאשמים כגורם רפואי מקצועי מוסמך.

במהלך המסיבה, לקראת השעה 6:00 בבוקר, התמוטטה טוהר דוד ברחבת הריקודים ורק לקראת השעה 10:30, כאשר מצבה הידרדר, פונתה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. בשל מעשי הנאשמים או במחדלם, כל אחד לפי חלקו, כשהם מודעים לתוצאות האפשריות של מעשיהם, נגרם מותה של טוהר דוד ז"ל בבית החולים.

הפרקליטות מייחסת בכתב האישום לשלושת הנאשמים עבירת הריגה. בכתב האישום צוין, כי " הנאשמים 1 ו- 2, בהיותם המארגנים של המסיבה והנאשם 3, בהיותו מי שהציג את עצמו כבעל ידע רפואי, גרמו למותה של המנוחה ביודעם, כי כתוצאה ממעשיהם ומחדליהם שלהלן הם צפויים לגרום למותה של המנוחה ובנטלם סיכון בלתי סביר לגרימת תוצאה זו".
 

יאסר עוקבי 12/12/2018 12:45
שתפו: