חדשות מתפרצות

בעל חשוד כי רצח את אשתו בירושלים וניסה להתאבד בניסיון אובדני משותף

מבזק חדשות

משטרת ישראל הודיעה כי שוטרים הגיעו היום (רביעי) לבית בשכונת גבעת משואה בירושלים, בו עצרו גבר כבן 75 בחשד שגרם למותה של אשתו. מחקירה ראשונית נבדק חשד כי מדובר בניסיון אובדני משותף של הזוג. כאמור מותה של האישה נקבע על ידי צוות מד"א שהגיע למקום, החשוד פונה לקבלת טיפול רפואי בליווי שוטרים.

על פי חקירה ראשונית עולה כי השניים היו חולים ויש אינדיקציה שביקשו לשים סוף לחייהם. הבעל סייע לאישה וכשל בניסיון שלו למות והוא ופונה לבית החולים. המשפחה אומרת שמדובר בזוג שאהבו אחד את השני מאוד וקיבלו בצער את ההחלטה לסיים את חייהם. 

ביום ראשון בן 40 נמצא מוטל על המדרכה בבאר שבע ללא רוח חיים, כשהוא סובל מחבלת ראש ומצבו אנוש. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו. סמוך לשעה 21:20 התקבלה במוקד 100 של המשטרה ומוקד 101 של מד"א הודעה על פצוע המוטל על המדרכה ברחוב דרך מצדה בבאר שבע, ובמקביל התקבל דיווח על קטטה אלימה באותו רחוב.

צוותים של מד"א הגיעו למקום והחלו לבצע פעולות החייאה, אך בסיומן נאלצו כאמור לקבוע את מותו של גבר בשנות ה-40 לחייו. על גופו נמצאו סימני אלימות קשים, בעיקר בפלג גופו העליון. צוות חוקרים ובלשים של המשטרה שהגיעו למקום דיווחו על גבר שככל הנראה מוכר למשטרה, שמצא את מותו כתוצאה מחבלת ראש קשה אותה ספג במהלך קטטה שהתגלעה במקום. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות האירוע.

מוקדם יותר באותו היום, נער כבן 16 נפצע באורח קשה בקטטה רבת משתתפים בשכונה 26 ברהט. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים "סורוקה", עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון. כוחות משטרה שהגיעו למקום פעלו להשלטת הסדר ופתחו בחקירה.

 

אלון חכמון 17:26 26/12/2018
שתפו: