חדשות מתפרצות

ח"כ רועי פולקמן: "הליכוד נמצא בהיסטריה ולכן הוא מפיץ שקרים על איחודים"

מבזק חדשות

בשיחת השבת "אחד על אחד", בכנס חדלות פירעון של לשכת עורכי הדין באילת עם אטילה שומפלבי, אמר יו"ר סיעת "כולנו" ח"כ רועי פולקמן: "הליכוד נמצא כיום בהיסטריה ולכן הוא מפיץ כל הזמן שקרים על איחודים וכדומה אבל בצורה חד משמעית אומר – שסיעת כולנו תמשיך להיות סיעה עצמאית לחלוטין". 

 
על חקירות ראש הממשלה אמר: "ברגע שיוגש נגד ראש הממשלה כתב אישום הוא לא יוכל להמשיך לכהן בתפקידו. אף אחד לא נמצא מעל החוק. כל בעל תפקיד בכיר, ולא רק ראש ממשלה לא יכול להיות בבוקר בדיון בוועדה בכנסת ובצהריים להתנהל בבית המשפט...".  האם היועמ"ש צריך לפרסם את החלטתו לפני הבחירות? זה לא כל כך משנה. מה שיחשוב שיפרסם אותן ברגע שיהיה מוכן לכך". 
על כניסתו של בני גנץ למערכת הפוליטית: "יש כאלו שמספרים שהוא הולך לדבר בקרוב... אז תתכוננו. חוץ מזה, הגיע הזמן שהציבור יתפכח מתופעת המשיחים החדשים. הציבור צריך לבחור פוליטיקאים על סמך עשייה ולא על סמך תדמית". על חיבורים אחרים אמר ח"כ פולקמן? "אם תגיע הצעה שבני גנץ יהיה מספר 2 של כחלון? אני לא פוסל שום דבר". 
כשנשאל ע"י מראיינו האם האליטות במדינת ישראל לא בוחרות בכחלון בגלל העניין העדתי ענה ח"כ פולקמן: זה נושא רגיש... כבר אמרתיח בעבר שבציונות הדתית לא בוחרים בכחלון בגלל העניין העדתי אבל אומר עכשיו שיש יש קבוצות כוח שנוח בחברה הישראלית שלא נוח להם עם אנשים כמו כחלון. קבוצות שלא רוצות שיזיזו להן את הגבינה... ".
 
על העתיד אמר ח"כ פולקמן: מבחינתנו הדרישה שכחלון יהיה שר האוצר הבא במידה ונהיה בממשלה היא קרדינלית ביותר.

אריק בנדר 04/01/2019 12:33
שתפו: