חדשות מתפרצות

גנץ: "ביבי, תעצור. אתה יורד נמוך. יש עם שלם מאחורינו"

מבזק חדשות

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, הגיב לראיון של נתניהו היום בחברת החדשות: "מר נתניהו, שלום לך. ראשית ובאמת בכל הכנות האפשרית אני מאחל לך הצלחה בנסיעתך החשובה לארצות הברית והפגישה עם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. הנושאים הביטחוניים והאסטרטגיים, ראוי שיקודמו, הם באמת לא עניין של ימין ולא של שמאל, הם חשובים לכולנו ולכן אני מחזק אותך בנסיעה הזו ומקווה שתהיה מוצלחת ברמה המדינית".
 
לדבריו, "אני תמיד קראתי לך תמיד בנימין נתניהו, מר נתניהו, ראש הממשלה. אבל ראיתי היום את הראיון ואני מבקש לקרוא לך לשנייה אחת - ביבי. ביבי, מה קרה? אתה מקשיב לעצמך? אתה מקשיב למה שאתה אומר? לדבר על מכירת צוללות בהחלטה אישית של ראש ממשלה מבלי להיוועץ בשר הביטחון? מבלי להיוועץ ברמטכ"ל? ביבי, אתה מקשיב למה שאתה אומר? אתה שלחת אותי לדברים סודיים הרבה יותר, לא נפתח את זה. לא להיוועץ? מה זה היתקלות בלילה שמיד צריכים להסתער, או החלטה אסטרטגית מדינית שאזרחי מדינת ישראל צריכים לסמוך על זה שראש הממשלה מתייעץ עם כל מי שצריך על העניין הזה? שיחליט מה שהוא רוצה, אבל להחליט לבד? לא להיוועץ?".
 
"מצטער, נשמע לי לא סבירו מחייב בדיקה. תהיה התוצאה אשר תהיה. נתניהו, ביבי, אנחנו בקמפיין, אני מבין שאנחנו צריכים לתקוף, להגיד דברים ולנצל סיטואציות, אבל לרדת נמוך? כל כך נמוך? בתי קברות, נכי צה"ל, השמצות אישיות, פרסומים שקריים ולגלגל אותם? בוא נעצור, ביבי. יש עם שלם מאחורנו. יש חברה שלמה שמסתכלת עלינו והם צריכים להתעורר בעשירי לאפריל בבוקר. אני לא שונא ליכודניקים, לא שונא אף אחד, תעצור. אתה יורד נמוך. אה, ועוד דבר - עימות, מתי שאתה רוצה ואיתי. נדבר, כל שאלה, כל נושא, כמה שאתה רוצה. שתהיה נסיעה מוצלחת".

לכתבה המלאה

אריק בנדר 23:22 23/03/2019
שתפו: