חדשות מתפרצות

חברת ההפקות KOG זכתה בשני פרסי דיגיטל על סרטונים שהעלתה לרשתות

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
פוש - חדשות מתפרצות
פוש - חדשות מתפרצות | צילום: מעריב אונליין

חברת ההפקות KOG זכתה בשני פרסי דיגיטל בינלאומיים על קמפיין חברתי שביצעה עם חברת מטרופולין, במסגרת פרסי ה-weeby awards. נוסעי התחבורה הציבורית מבלים זמן רב בדרכים ופוגשים מדי יום נהגים ונהגות, מבלי שיכירו אותם ומבלי שתתפתח ביניהם אינטראקציה אמיתית. 



הסרטון שהפיקה החברה יזם מעין ניסוי כאשר במהלך נסיעה שגרתית, הותקנו מסכי טלוויזיה לצד מצלמות נסתרות במספר קווי אוטובוס הנוסעים באזור השרון, ובהם הוקרנו סרטונים המציגים את סיפור חייהם של הנהגים, לרבות ראיונות עם בני משפחותיהם. ההקרנה הייתה הפתעה גמורה, גם עבור הנוסעים וגם עבור הנהגים. תוך כדי הקרנת הסרטונים, תיעדו המצלמות הנסתרות את תגובות הנוסעים. 

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף