חדשות מתפרצות

הסגל האקדמי הזוטר באוניברסיטת תל אביב ישבית את האוניברסיטה ממחר

מבזק חדשות

 ארגון הסגל  האקדמי הזוטר באוניברסיטת תל אביב ישבית את האוניברסיטה החל ממחר עד לסיכום על הסכם קיבוצי חדש. הנהלת ארגון הסגל האקדמי הזוטר הודיעה למנכ"ל אוניברסיטת תל אביב כי השבתת האוניברסיטה היא ברירת המחדל, ומהווה תוצאה ישירה של ניסיון לגרור רגליים, חוסר רצינות וחשש לחוסר תום לב מצד הנהלת האוניברסיטה.
 
נטלי לוי, יו"ר ארגון הסגל האקדמי הזוטר:" לצערי הרב, למרות שאפשרנו דחייה במועד השביתה עד למיצוי השיח עם הנהלת האוניברסיטה, אנו מבינים שלא נותרה ברירה בידנו אלא לממש צעדים ארגוניים, ולהשבית את האוניברסיטה  עד להשלמת חתימה על הסכם קיבוצי חדש.  ניתן לסכם את הנושאים שנותרו פתוחים  בשעות בודדות, אך הנהלת האוניברסיטה בוחרת שוב בדרך של דחיות, עיכובים והקשחת עמדות“.

תגובת האוניברסיטה לשביתת הסגל הזוטר: "אוניברסיטת תל אביב מקיימת משא ומתן אינטנסיבי עם הנהלת ארגון הסגל הזוטר במטרה להגיע להסכם המקובל על שני הצדדים. לצערנו, ארגון הסגל הזוטר ממשיך במהלך כל השבועות האחרונים להוסיף חדשות לבקרים דרישות חדשות רבות שלא הובאו מלכתחילה אל שולחן הדיונים, ולא נכללו במסגרת ההבנות אליהן הגיעה האוניברסיטה עם ארגון הסגל בחודש אוקטובר שעבר.
 
בשנה האחרונה נחתמו הסכמים במרבית האוניברסיטאות: בראשית השנה באוניברסיטה העברית, ובבר אילן, בהמשך בטכניון ולאחרונה הגיעו לסיכום גם בבן גוריון. אוניברסיטת תל אביב הודיעה זה מכבר כי היא מוכנה לחתום על כל אחד מההסכמים שנחתמו ואושרו על ידי הממונה על השכר, אך לצערנו נראה כי הנהלת ארגון הסגל הזוטר חותרת לשביתה כמעט בכל מחיר מסיבות השמורות עימה, על אף הרצון והמאמץ הרב של האוניברסיטה להגיע להסכם".

עפר לבנת 16:04 30/04/2019
שתפו: