חדשות מתפרצות

כתב אישום: ניפץ בקבוק על ראש חברו וגרם לו לאבד את ראייתו

מבזק חדשות

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב בית שמש בן 24, בגין חבלה בכוונה מחמירה ושיבוש הליכי משפט.
על פי כתב האישום, ביום 19.4.19, נסע הנאשם ברכב יחד עם שלושה חבריו מבית שמש לצורך ביקור במוסך ברמלה. במהלך הנסיעה היו ברכב בקבוקי בירה. במהלך הנסיעה החלו חילופי דברים בין הנאשם לבין אחד מנוסעי הרכב שכללו קללות. בהמשך לכך, בעת שהגיעו לרמלה ולאחר שיצאו מהרכב, על רקע חילופי הדברים, התגלע ויכוח בין הנאשם לחברו שכלל דחיפות וקללות הדדיות.

לאחר שסיימו את הביקור במוסך, נסעו הנאשם וחבריו חזרה לכיוון בית שמש, כאשר הנאשם ישב במושב שליד הנהג, וחברו ישב במושב האחורי מאחורי הנאשם. במהלך הנסיעה המשיכו חילופי הדברים בין הנאשם לבין החבר. בשלב מסוים, על רקע חילופי הדברים והקללות בין השניים, אחז הנאשם בקבוק בירה עשוי זכוכית וניפץ אותו בעוצמה על פניו של חברו. החבר איבד את ראייתו בעין שמאל כתוצאה ממעשהו של הנאשם והוא נזקק לניתוח ולטיפול רפואי ממושך.
לאחר מכן נסע הנאשם לבית חברו ושם רחץ את עצמו. הנאשם נמנע מלחזור לביתו בידיעה כי המשטרה מחפשת אותו לצורכי חקירה והתייצב בתחנת משטרה רק ביום 22.4.19. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

מעריב אונליין 06/05/2019 09:39
שתפו: