חדשות מתפרצות

כתב אישום נגד מתנדב לשעבר במשטרת רחובות בגין מסירת עדות כוזבת

מבזק חדשות

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד מתנדב לשעבר בתחנת המשטרה ברחובות בגין מסירת ידיעה כוזבת ושיבוש מהלכי משפט. על פי כתב האישום, ב-10.2.2017 שירת הנאשם כמתנדב בתחנת המשטרה ברחובות במהלך משמרת לילה, התרחש אירוע דקירה סמוך ל"גן המייסדים" בעיר רחובות. הנאשם, אשר היה בקרבת מקום, הגיע לזירה והבחין בחבורת נערים בהם חשד כמעורבים בתקרית הדקירה. הנערים החלו להימלט מהמקום, בעודם בגילופין, והנאשם החל דולק אחריהם. לאחר מרדף רגלי קצר, הדביק הנאשם את החבורה ואז החל מאבק פיזי בין הנאשם ובין שלושה נערים מהחבורה.

בשלב מסוים - בעוד המאבק בעיצומו - שלף הנאשם את נשקו האישי. בשל רשלנותו של הנאשם, מסיבה שאינה ידועה נפלט כדור מנשקו, וכתוצאה מכך פגע הקליע בירך שמאל של הנאשם והביא לפציעתו - הלה נזקק לטיפול רפואי. במהלך האירוע דיווח הנאשם בגל הקשר המשטרתי כי נפלט כדור מנשקו, מיד לאחר מכן דיווח בכזב בקשר כי הנערים ניסו לחטוף את נשקו. סמוך לאחר פליטת הכדור, כאמור, הבחין הנאשם בזירה בתרמיל הכדור שנפלט מנשקו, ובעודו פצוע בעט בתרמיל שהיה מונח על הארץ, במטרה להרחיקו מהזירה ולהסתירו. עם הגעת כוחות המשטרה הראשוניים לזירה, חזר הנאשם על הדיווח הכוזב- בהצביעו על המתלונן ששכב על הארץ בזירה- כי הלה ניסה לחטוף את נשקו וירה בו.

בעקבות הדיווח הכוזב של הנאשם נעצר המתלונן, בין היתר, בחשד כי ניסה לחטוף את נשקו של הנאשם, ירה לעברו והביא לפציעתו ונחקר בחשד לביצוע עבירות פליליות, בין היתר, ניסיון לרצח שוטר והחזקת נשק שלא כדין. לאחר החקירה הוארך מעצרו של המתלונן. בהמשך שב וחזר הנאשם על הדיווח הכוזב בהודעתו במשטרה ובחקירתו במחלקה לחקירות שוטרים, באומרו כי: "אקדחו נחטף על ידי המתלונן וכתוצאה מכך נשמעה לפתע ירייה אשר הביאה לפציעתו".
 

מעריב אונליין 11/06/2019 14:24
שתפו: