חדשות מתפרצות

כתב אישום: דקר אדם בראשו בגלל סכסוך עם אחיו

מבזק חדשות

המשטרה הגישה כתב אישום נגד אדם שדקר לפני שבועיים את תושב ריינה בעקבות סכסוך עם אחיו של הקורבן. קבלת התלונה שוטרי משטרת ישראל החלו באיסוף הממצאים, באופן של גביית עדויות על מנת לאתר את החשוד במעשה. כמו כן החלו בסריקות לאיתור החשוד ופתחו בחקירה.

מהחקירה עלה, כי מספר שעות קודם לאירוע התגלע סיכסוך בין אחיו של הקורבן לבין החשוד לגבי אופן הנהיגה בכביש. החשוד הצטייד בסכין והגיע למתחם מגוריו של הקורבן בכפר ריינה והחל מאיים עליו כי "הדם יהיה עד הברכיים". בין משפחת הקורבן לבין משפחת החשוד החלה קטטה, אשר במהלכה דקר החשוד את הקורבן פעמיים בראשו ופצע אותו באורח בינוני (עפ"י גורמי רפואה). הקורבן פונה לבית חולים האיטלקי בנצרת.

במהלך החקירה של חוקרי משטרת ישראל, נעצר החשוד במעשה והובא לחקירה בתחנת המשטרה. בהתאם להתפתחויות בחקירה מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת על ידי בית משפט השלום בנצרת בהתאם לבקשת המשטרה. היום (21.7.19) לאחר חקירה מקצועית ומהירה של שוטרי משטרת ישראל, ולאחר שחומר החקירה ומארג הראיות הועבר לחטיבת התביעות, הוגשו בבימ"ש שלום נצרת כנגד הנאשם כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בעבירות של פציעה בנסיבות מחמירות, איומים והחזקת סכין שלא כדין.  

אלון חכמון 21/07/2019 14:14
שתפו: