חדשות מתפרצות

ח"כ עמיר פרץ בכיכר רבין: "משפחת נתניהו מעולם לא ירדה מהמרפסת"

מבזק חדשות

בעקבות דבריו של נתניהו הבן אמש כי יצחק רבין ז"ל "רצח ניצולי שואה באלטלנה", הערב ארגנה מפלגת העבודה הפגנה ספונטנית ליד האנדרטה בכיכר רבין על מנת להביע מחאה נגד "ההסתה וההשמצה" של יאיר נתניהו. באירוע נכחו, בין היתר, יו"ר העבודה גשר, ח"כ עמיר פרץ ושמעון שבס, שהיה מנכ"ל משרד רה"מ במהלך כהונת רבין. במהלך האירוע נצבעו המים במזרקה בכיכר בצבע אדום והוקרנו על מסך ענק אירועי ההסתה שקדמו לרצח. 
 
פרץ אמר: "הרוצח לא פעל לבד... לא לא, אל תתבלבלו. עמדה מאחוריו מערכת הסתה ודה לגיטימציה ענקית, שטופת שנאה ועתירת משאבים וכוח. 
ועמדו מאחוריו גם אישים פוליטיים, ביניהם מנהיג אופזיציה שהלך בצומת רעננה שמאחוריו ארון קבורה ועמד במרפסת בככר ציון שמתחתיו פוסטרים של רבין במדי אס אס. אז, הוא נלחם לעצור את תהליך השלום, היום הוא נלחם לשמר את כסאו. אל תתבלבלו. הידיים על המקלדת ידי יאיר אבל הקול, קול נתניהו. משפחת נתניהו מעולם לא ירדה מהמרפסת. אני קובע פה, יאיר נתניהו מסוכן מיגאל עמיר. יגאל עמיר כבר לא ירצח אף אחד. הוא בכלא לשארית חייו. אבל הרבה יגאל עמירים קוראים עכשיו את הציוצים, מקשיבים טוב טוב להיעדר ההסתייגות ממנהיגם, האבא, ומבינים מה עליהם לעשות. אני קורא מפה ליועץ המשפטי לממשלה – האחריות עליך. אותי פחות מעניין שמפניות וסיגרים. אותי מעניין לעצור את הרצח הבא".


אריק בנדר 21:07 07/09/2019
שתפו: