חדשות מתפרצות

כתב אישום נגד תושב לוד: רצח את חברו ב-54 דקירות

מבזק חדשות

 פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לביהמ"ש המחוזי מרכז נגד חסין אבו זאייד, תושב לוד בן 25, בגין רצח (בכוונה) בנסיבות מחמירות של עבד בדאווי ז"ל ושיבוש מהלכי משפט.  על פי כתב האישום, הנאשם והמנוח היו חברים. במועד הרלבנטי, התגורר המנוח לבדו בביתו שבמתחם המשפחתי. בסמוך לבית מצוי מבנה בן חדר, חדר הסבה, ובו מקליט וידאו דיגיטלי המחובר למצלמות אבטחה של המתחם.

ב-10.7.19, בשעה 00:07 לערך, הגיע הנאשם לבית, פגש בו את המנוח והשניים שהו יחדיו במתחם. בהמשך לאמור, בערך בשעה 5:00, ישבו הנאשם והמנוח בסלון. מסיבה שאינה ידועה במדויק, החליט הנאשם להמית את המנוח. בהתאם להחלטה, נטל הנאשם חפץ חד והחל לדקור את המנוח דקירות רבות בפלג גופו העליון, בכוונה לגרום למותו. המנוח ניסה להגן על עצמו ועבר מהסלון למטבח על מנת להימלט, אולם הנאשם השיגו והוסיף לדקור אותו במטרה להמיתו, עד שהמנוח התמוטט על רצפת המטבח, כשהוא שוכב מתבוסס בדמו. אף לאחר מכן, המשיך הנאשם לדקור את המנוח חמש דקירות נוספות בגבו. הנאשם דקר את המנוח סך הכל 54 דקירות בחלקי גופו השונים.

בסמוך לאחר מכן, לקח הנאשם מהבית מספר חפצים השייכים למנוח, על מנת להעלים ראיות כנגדו. לאחר מכן, הלך לחדר ההסבה, ולקח את המקליט מהמקום במטרה להעלים את סרטוני מצלמות האבטחה. בהמשך לאמור, נמלט הנאשם מהבית ונעצר ב- 24.7.19 בכפר ג'יב שבשטחי הרשות הפלשתינאית.

אלון חכמון 15/09/2019 11:37
שתפו: