עלייה ממוצעת של 7% נרשמה בסך המכירות של רשתות השיווק בתקופת החגים בהשוואה לחודש שקדם לה. לדברי ראובן שליסל, יו"ר ענף המזון באיגוד לשכות המסחר, "התחרות הגדולה בין רשתות השיווק תורמת למבצעים לקראת ראש השנה והחגים. כמו כן יש השפעה לשערי המטבעות מול המטבע הישראלי, השקל".
עלייה ממוצעת של 7% נרשמה בסך המכירות של רשתות השיווק
אזהרה אדומה: "כמות משקעים משמעותית בדרך" - זאת בירת הגשמים של ישראל
גם ארה"ב נכנסה לתמונה: המחלוקת בין כ"ץ לרמטכ"ל זמיר - והנזק הכבד
באישור נתניהו: רגע לפני פרישה - ראש המוסד מינה סגן חדש
"את יכולה לעשות סלטות באוויר": נתניהו התפוצץ על התובעת יהודית תירוש
לא רק עוצר יציאות: צה"ל בכוננות ספיגה לקראת השיא של סופת "ביירון"