מדד אמון הצרכנים של הלמ"ס בפברואר עלה ל-6- לעומת 9- בינואר, מה שמשקף שיפור בציפיות הכלכליות של הציבור. המדד נע שבין מינוס 100 לבין פלוס 100. ככל שערך המדד קרוב יותר לגבול העליון, כך הוא מעיד על אופטימיות גדולה יותר בקרב הצרכנים, וככל שערך המדד קרוב יותר לגבול התחתון, כך הוא מעיד על פסימיות רבה יותר. הצפי לגבי חודש מרץ הוא שהשפעת הקורונה תבוא לידי ביטוי, והוא ישקף ירידה במדד אמון הצרכנים.
מדד אמון הצרכנים של הלמ"ס עלה במהלך פברואר
"את יכולה לעשות סלטות באוויר": נתניהו התפוצץ על התובעת יהודית תירוש
היאכטה האבודה אותרה בלב הים - ואלו המושיעים
פרשת "מבוך הכסף" מסתבכת: שלושה בכירים במשטרה עוכבו לחקירה
השירות המטאורולוגי פרסם אזהרה אדומה: "כמות משקעים משמעותית"
"לא ייתכן שרמטכ"ל יקבל 100 אלף שקל": הצעת החוק שמטלטלת את שכר הבכירים