מדד אמון הצרכנים של הלמ"ס בפברואר עלה ל-6- לעומת 9- בינואר, מה שמשקף שיפור בציפיות הכלכליות של הציבור. המדד נע שבין מינוס 100 לבין פלוס 100. ככל שערך המדד קרוב יותר לגבול העליון, כך הוא מעיד על אופטימיות גדולה יותר בקרב הצרכנים, וככל שערך המדד קרוב יותר לגבול התחתון, כך הוא מעיד על פסימיות רבה יותר. הצפי לגבי חודש מרץ הוא שהשפעת הקורונה תבוא לידי ביטוי, והוא ישקף ירידה במדד אמון הצרכנים.
מדד אמון הצרכנים של הלמ"ס עלה במהלך פברואר
שעות בודדות לפני שנחת בישראל: קנצלר גרמניה הציב דרישה לאבו מאזן
"שיקול פוליטי של נתניהו - כולנו נשלם את המחיר": בכיר במוסד תוקף את מינוי גופמן
לא למדנו דבר: ישראל מתקרבת למתקפה שתהפוך את השבעה באוקטובר לזיכרון קטן | אלוף (מיל') יצחק בריק
השליח של טראמפ מסביר: זאת הסיבה לעיכוב הדיפלומטי בין ישראל לסוריה
כל המדינה דיברה על הטלפון של הפצ"רית לשעבר יפעת תומר-ירושלמי - ואז התגלתה תיבת פנדורה נוספת