מדד אמון הצרכנים של הלמ"ס בפברואר עלה ל-6- לעומת 9- בינואר, מה שמשקף שיפור בציפיות הכלכליות של הציבור. המדד נע שבין מינוס 100 לבין פלוס 100. ככל שערך המדד קרוב יותר לגבול העליון, כך הוא מעיד על אופטימיות גדולה יותר בקרב הצרכנים, וככל שערך המדד קרוב יותר לגבול התחתון, כך הוא מעיד על פסימיות רבה יותר. הצפי לגבי חודש מרץ הוא שהשפעת הקורונה תבוא לידי ביטוי, והוא ישקף ירידה במדד אמון הצרכנים.
מדד אמון הצרכנים של הלמ"ס עלה במהלך פברואר
אזהרה אדומה: "כמות משקעים משמעותית בדרך" - זאת בירת הגשמים של ישראל
גם ארה"ב נכנסה לתמונה: המחלוקת בין כ"ץ לרמטכ"ל זמיר - והנזק הכבד
באישור נתניהו: רגע לפני פרישה - ראש המוסד מינה סגן חדש
"את יכולה לעשות סלטות באוויר": נתניהו התפוצץ על התובעת יהודית תירוש
לא רק עוצר יציאות: צה"ל בכוננות ספיגה לקראת השיא של סופת "ביירון"