מדד אמון הצרכנים של הלמ"ס בפברואר עלה ל-6- לעומת 9- בינואר, מה שמשקף שיפור בציפיות הכלכליות של הציבור. המדד נע שבין מינוס 100 לבין פלוס 100. ככל שערך המדד קרוב יותר לגבול העליון, כך הוא מעיד על אופטימיות גדולה יותר בקרב הצרכנים, וככל שערך המדד קרוב יותר לגבול התחתון, כך הוא מעיד על פסימיות רבה יותר. הצפי לגבי חודש מרץ הוא שהשפעת הקורונה תבוא לידי ביטוי, והוא ישקף ירידה במדד אמון הצרכנים.
מדד אמון הצרכנים של הלמ"ס עלה במהלך פברואר
הרמטכ"ל אייל זמיר בהצהרה מפתיעה: "הקו הצהוב הוא קו גבול חדש"
בהלה בבסיס צה''ל: עשרות חיילים נחשפו למחלה סופנית
סנקציות בדרך: שני בכירי שב"כ ב-7.10 לא נענו לפגישות אצל מבקר המדינה
הדרמה מתגברת: חושפת פרשת הפצ"רית הושעתה - ויפעת תומר ירושלמי ממשיכה לקבל צ'קים
חיל האוויר בסכנה: "מנסים להחריב אותנו, קצינים כבר בורחים"