בזק דיווחה על זינוק של כ-64% בחיבור לקוחות חדשים לשירותי האינטרנט של החברה, ככל הנראה בעקבות משבר הקורונה, שהביא להשבתת מערכת החינוך ובמקביל גרם למעברם של עובדים רבים לעבודה מהבית. כמו כן, מנתוני החברה עולה כי קיים גם גידול משמעותי של כ-30% בממוצע ליום בנפח הגלישה. בתוך כך, גם בזירת הקמעונאות בזק מדווחת על עלייה של מאות אחוזים במכירות מחשבים ניידים, מדפסות וציוד משלים, באמצעות אתר החברה.
בזק: זינוק של כ-64% בחיבור לקוחות חדשים לאינטרנט בעקבות משבר הקורונה
אש בנגמ"ש: מתקפה מפתיעה על בקשת החנינה של נתניהו | אנה ברסקי
גל ההתאבדויות בקרב אנשי מילואים מחריף: "הגיבורים שלנו קורסים"
לראשונה מאז "סופר ספרטה": נתניהו חוזר לדבר עם התקשורת הישראלית
החזון האמריקאי לעזה: הגירה מרצון, פנוי חמאס והפיכת הרצועה לשער של האזור
יום המתנדב הבינלאומי: "זה נותן לנו הרבה יותר ממה שאנחנו נותנים" | מיוחד למעריב