חדשות מתפרצות

לשכת רה"מ הגיבה לסערת הסרטון בבלפור: "מצבה של הקומה השנייה מהווה סכנה בריאותית"

מבזק חדשות

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה לסערת הסרטון שפרסם יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בטוויטר, בו הוא חושף ליקויים במבנה מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים: "ראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה לא ביקשו שיפוץ בבלפור וגם לא ביקשו מעון רשמי חליפי. גורמי הביטחון והבריאות הם אלו שקבעו כבר לפני מספר שנים שמעון ראש הממשלה בירושלים מהווה סכנה חמורה לביטחונם ובריאותם של המתגוררים בו".

"מצבה של הקומה השנייה במעון רה״מ מהווה סכנה בריאותית מוחשית", נמסר עוד בהודעה. "יועץ מקצועי קבע בחוות דעת שהקומה השנייה 'אינה ראויה למגורי אדם'. הצנרת מתפוצצת, התקרות נוזלות ובקטריות פעילות קיימות במערכת המיזוג, בקירות ובארונות. כדי לבצע את התיקונים ההכרחיים, גורמי הביטחון הציעו לפנות את ראש הממשלה לבית מלון בעלות של מיליוני שקלים לקופת המדינה, דבר שראש הממשלה נתניהו ורעייתו שרה סירבו לעשות".

"כדי לחסוך הון עתק לקופת המדינה ובהמלצת גורמי הביטחון, הסכימו ראש הממשלה נתניהו ורעייתו לעבור לתקופה של כחצי שנה לקיסריה כדי לבצע את התיקונים הנדרשים במעונו, תיקונים שמשרד ראש הממשלה התעכב מלעשותם לאורך 7 שנים בניגוד להנחיות", נכתב.

אנה ברסקי 21/05/2020 20:49
שתפו: