חדשות מתפרצות

גנץ: "הפיגוע הכלכלי שחווים אזרחי ישראל חייב להסתיים, דרשתי מנתניהו לקדם תקציב ל-2021"

מבזק חדשות

שר הביטחון בני גנץ כתב בסיכום השבועי בעמוד הפייסבוק שלו: "הפיגוע הכלכלי המתמשך שחווים אזרחי ישראל חייב להסתיים. אתמול שלחתי לראש הממשלה מכתב ובו דרשתי ממנו להנחות את שר האוצר לקדם תקציב לשנת 2021. הפיגוע הכלכלי המתמשך שחווים אזרחי ישראל חייב להסתיים. לא שיקול פוליטי אישי, כן שיקול כלכלי-לאומי. התקציב הוא של אזרחי ישראל, לא של נתניהו. אם יפגע באזרחי ישראל אני אמנע זאת ממנו. אנחנו נמנע זאת ממנו".

"לא נזוז מטר מממשרדי הממשלה שלנו. נדאג שלא יהיו פה צעדים מדיניים שנובעים מצרכים פוליטיים אישיים. אנחנו נדאג שלא יהיו פה מינויים פוליטיים הזויים ופגיעה במערכת המשפט. אנחנו נמנע ממשלת מעבר ללא מגבלות וללא הגבלות שהפכה לשיטת מעבר גבולית מדמוקרטיה לדיקטטורה. כחול לבן היא קו ההגנה האחרון. דמיינו לרגע איך הכל היה נראה כאן אם היינו מפקירים את עמודי היסוד של כולנו למי שזוממים להפיל אותם".

"הקולות בימים האחרונים מוכיחים שהאינטרס הלאומי והשליחות של כולנו למנוע פגיעה באזרחי המדינה, מחלחלים לכולם. בכל המפלגות וגם בליכוד. מי שמנסה לשסות אותנו אחד בשני, ייכשל. אנחנו נבנה בריתות חדשות עם כל הכוחות הפוליטיים כדי שיהיה ברור: במלחמה בקורונה אנחנו מאוחדים. בשמירה על שלטון החוק אנחנו מאוחדים. בשמירה על הפרנסה אנחנו מאוחדים. מי שינסה לפגוע באזרחי המדינה ייזרק מהחיים הפוליטיים. כל האופציות על השולחן ושום צעד לא יישלל". 

אריק בנדר 09/10/2020 17:52
שתפו: