חרף העליה בתחלואה והפגיעה הכלכלית שהקורונה הביאה איתה, אופטימיות ציבור הצרכנים עלתה. כך מפרסם הלמ"ס במדד אמון הצרכנים למחצית השנייה של נובמבר. בשבועיים האחרונים של החודש, אמון הצרכנים עלה קלות למינוס 19% לעומת מינוס 22% במחציתו הראשונה. בנוגע לשינוי הצפוי במצב הכלכלי של משק הבית בשנה הקרובה, המדד עומד עד 2% בסוף החודש לעומת 3% במחציתו הראשונה. למרות הירידה הקלה, הנתונים עדיין מצביעים על אופטימיות זהירה של הציבור.
למרות הסגר: אמון הצרכנים עלה בסוף חודש נובמבר
שיא סופת "ביירון" הגיע - ואזור אחד בארץ כבר הוצף במשקעים
"קילר אמיתי": סגן ראש המוסד החדש נראה מבטיח - וגורף מחמאות
מצב חירום ביבנה: הצפות נרחבות ברחבי העיר - 14 לכודים חולצו | צפו
הקהילה היהודית בת 2,000 השנים - מתחילה לחזור לעולמנו
ישראל כ"ץ הגיש לרמטכ"ל אייל זמיר אולטימטום - בנוסח מרכז הליכוד | אבי אשכנזי