חרף העליה בתחלואה והפגיעה הכלכלית שהקורונה הביאה איתה, אופטימיות ציבור הצרכנים עלתה. כך מפרסם הלמ"ס במדד אמון הצרכנים למחצית השנייה של נובמבר. בשבועיים האחרונים של החודש, אמון הצרכנים עלה קלות למינוס 19% לעומת מינוס 22% במחציתו הראשונה. בנוגע לשינוי הצפוי במצב הכלכלי של משק הבית בשנה הקרובה, המדד עומד עד 2% בסוף החודש לעומת 3% במחציתו הראשונה. למרות הירידה הקלה, הנתונים עדיין מצביעים על אופטימיות זהירה של הציבור.
למרות הסגר: אמון הצרכנים עלה בסוף חודש נובמבר
אזהרה אדומה: "כמות משקעים משמעותית בדרך" - זאת בירת הגשמים של ישראל
גם ארה"ב נכנסה לתמונה: המחלוקת בין כ"ץ לרמטכ"ל זמיר - והנזק הכבד
באישור נתניהו: רגע לפני פרישה - ראש המוסד מינה סגן חדש
"את יכולה לעשות סלטות באוויר": נתניהו התפוצץ על התובעת יהודית תירוש
לא רק עוצר יציאות: צה"ל בכוננות ספיגה לקראת השיא של סופת "ביירון"