חרף העליה בתחלואה והפגיעה הכלכלית שהקורונה הביאה איתה, אופטימיות ציבור הצרכנים עלתה. כך מפרסם הלמ"ס במדד אמון הצרכנים למחצית השנייה של נובמבר. בשבועיים האחרונים של החודש, אמון הצרכנים עלה קלות למינוס 19% לעומת מינוס 22% במחציתו הראשונה. בנוגע לשינוי הצפוי במצב הכלכלי של משק הבית בשנה הקרובה, המדד עומד עד 2% בסוף החודש לעומת 3% במחציתו הראשונה. למרות הירידה הקלה, הנתונים עדיין מצביעים על אופטימיות זהירה של הציבור.
למרות הסגר: אמון הצרכנים עלה בסוף חודש נובמבר
הרמטכ"ל אייל זמיר בהצהרה מפתיעה: "הקו הצהוב הוא קו גבול חדש"
בהלה בבסיס צה''ל: עשרות חיילים נחשפו למחלה סופנית
סנקציות בדרך: שני בכירי שב"כ ב-7.10 לא נענו לפגישות אצל מבקר המדינה
הדרמה מתגברת: חושפת פרשת הפצ"רית הושעתה - ויפעת תומר ירושלמי ממשיכה לקבל צ'קים
חיל האוויר בסכנה: "מנסים להחריב אותנו, קצינים כבר בורחים"