הלמ"ס דווחה על שיפור במצב רוח של הציבור שמתבטא במדד אמון הצרכנים של הלשכה. במחצית השנייה של פברואר מדד אמון הצרכנים עלה במידה ניכרת ל-7.0%- לעומת 17%- במחצית הראשונה. הציבור גם יותר אופטימי: יחס הצרכנים לגבי מצב המדינה בשנה הקרובה עלה ל-4.0%+ לעומת 14%- במחצית הראשונה של החודש.
הציבור גם מוכן יותר לצרוך מוצרים יקרים ומדד זה עלה ל-17%- לעומת 33%- במחצית הראשונה. שיפור גם בפברואר כולו לעומת החודש הקודם - 15%- בינואר לעומת 12%- בפברואר.