חדשות מתפרצות

יו״ר ועדת הבריאות: "נשאף להבטיח את הביטחון התזונתי של אזרחי ישראל תוך מיגור העוני"

מבזק חדשות


ח"כ עידית סילמן (ימינה), יו״ר ועדת הבריאות של הכנסת, ביקרה היום במרכז הסיוע המרכזי של ארגון "פתחון לב" בראשון לציון, הפועל לשבירת מעגל העוני בישראל ומסייע ל-7,000 מקבלי סיוע מדי חודש ולוותה ע"י מנכ"ל הארגון, אלי כהן. סילמן, אשר תשיק בשבוע הבא את "השדולה לביטחון תזונתי", ערכה סיור מקיף במרכז ופגשה את מתנדביו הרבים, מהם למדה אודות פעילות המרכז - הכוללת אריזה וחלוקת סלי מזון למבקשי סיוע ברחבי הארץ.  

במהלך הביקור קיבלה ח"כ סילמן סקירה מעמיקה אודות התמודדות הארגון עם משבר הקורונה, אשר במסגרתו חל קושי בגיוס מתנדבים בימי הסגר, לצד הצורך בחלוקת סלי המזון עד לבתי הנזקקים.  "כיו"ר ועדת הבריאות בכנסת הנוכחית אני שמחה וגאה להוביל את השדולה להצלת מזון וביטחון תזונתי בשיתוף משרדי הממשלה השונים וארגוני החברה האזרחית", אמרה חברת הכנסת.

"בכוונת השדולה והפעילות בועדת הבריאות לפעול לסגירת פער הבטחון התזונתי בישראל ולהגביר את נגישות האוכלוסיות המוחלשות למזון בריא, מזין ומאוזן תוך מינוף תקציבי באמצעות הצלת מזון. שמחתי לבקר היום במרכז הסיוע של ארגון ״פתחון לב״ ולהכיר את פעילות הארגון החשובה מקרוב, כולי תקווה שנוכל להבטיח את הביטחון התזונתי של אזרחי מדינת ישראל תוך מיגור העוני", הוסיפה.

מעריב אונליין 12/08/2021 16:57
שתפו: