איש עסקים מוכר מתחום הנדל"ן נורה למוות הבוקר (שישי) ברחובות. הקורבן הגיע לתפילה בבית הכנסת בחווה החקלאית בעיר, כאשר מולו הגיח רוכב אופנוע, פתח לעברו בירי ונמלט מהמקום. צוות מד"א ביצע בו פעולות החייאה אולם בסופן נאלץ לקבוע את מותו.

מחקירה ראשונית עולה, כי המתנקש המתין לנרצח בחניית בית הכנסת, כאשר הוא יושב על האופנוע. עם הגעתו למקום, יצא הקורבן מרכבו והוציא מתא המטען מספר עלונים, במטרה לחלקם ככל הנראה בבית הכנסת. בשלב הזה, כך עולה מעדויות עוברי אורח, המחסל הפתיע אותו - וירה בפלג גופו העליון חמש או שש פעמים, דבר שגרם למותו. 

כוחות משטרה גדולים מתחנת רחובות הגיעו למקום ופתחו בחקירה לבירור הנסיבות, כאשר הרקע של האירוע פלילי. חוקרי המעבדה לזיהוי פלילי אספו ממצאים מהזירה, לרבות ממצאים פורנזיים, ובמקביל בלשי משטרה ערכו סריקות בניסיון להתחקות אחר החשוד שנמלט מהזירה. בתוך כך, החוקרים מנסים לאתר מצלמות אבטחה על מנת להתחקות אחר האירוע.

פראמדיק מד"א אלון כהן סיפר: "הפצוע שכב מחוסר הכרה במגרש החניה כשהוא סובל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

כאמור, יזם הנדל"ן הקים מספר פרויקטי מגורים באזור העיר רחובות, והתעסק בתחום קבוצות הרכישה. בשלב מסוים, הוא נכנס לתחום הכדורגל, במטרה לשקם את הקבוצה העירונית. הוא עזב את התחום לאחר שהשקיע בקבוצה עשרות מיליוני שקלים, ונקלע לחובות כבדים. עניינו מתנהל בבית המשפט, הן מבחינת הנושים וכונס הנכסים שמונו לו, והן מבחינת הליך פשיטת הרגל בו נמצא, שכן חובותיו עומדים על 330 מיליון שקלים.