חדשות מתפרצות

רשתות השיווק דיווחו ברבעון הראשון של השנה על ירידה בצריכה הכללית של הציבור

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
פוש - חדשות מתפרצות
פוש - חדשות מתפרצות | צילום: מעריב אונליין

הפדיון של רשתות השיווק ברבעון הראשון של השנה החודשים ינואר-מרץ מסמלים על ירידה בצריכה הכללית של הציבור אך עליה של צריכת מזון. באותם החודשים, פדיון הרשתות ללא מזון, ירד ב-1.8%, בהמשך לירידה של 1.5% בשלושת החודשים הקודמים, אוקטובר-דצמבר 2021. מגמה שונה ברשתות המזון, אשר חוו עליה של 1.7% ברבעון הראשון של שנת 2022 לעומת ירידה של 1.0% בשלושת החודשים הקודמים.

 

 

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף