חדשות מתפרצות

יאיר לפיד וח"כ זועבי בהצהרה משותפת: "חוזרת לקואליציה"

מבזק חדשות

שר החוץ יאיר לפיד, ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי וראש עיריית נצרת עלי סאלם, כמו גם ראשי רשויות מקומיות ערביות יצאו בהצהרה משותפת בעקבות ההסכמה על חזרתה של ח"כ זועבי לקואליציה. מטעמו של יאיר לפיד נמסר: "ניהלנו שיח פתוח, גלוי, שקול על הצרכים האמיתיים של החברה הערבית גם עם ח"כ זועבי וגם עם ראשי הרשויות שבאו והתגייסו. שמנו מאחורינו את הוויכוח הזה ואנו חוזרים לעבודת הממשלה".

ח״כ רינאוי זועבי הצהירה כי היא הצטרפה לכנסת כדי להיטיב עם החברה הערבית, ואחרי לחץ של ראשי הרשויות הערביות שהופנה אליה בעקבות המשמעות של פרישתה האפשרית מהקואליציה, היא הסכימה לחזור ולשבת עם יאיר לפיד למשא ומתן. "אני רוצה להגיד שאני מודעת לכך שהאלטרנטיבה לממשלה הזאת היא ששר המשטרה הבא יהיה בן גביר ואני כאן כדי למנוע זאת. לכן, מכיוון שאני באה לשרת את הרשויות המקומיות ולהביא להישגים עבור הצרכים של החברה הערבית אני אמשיך לתמוך בקואליציה", ציינה ח"כ זועבי. 

מטעמו של עלי סלאם, ראש עיריית נצרת, שהשתתף גם הוא בדיונים, נמסר: "אנחנו באנו לתמוך בחברת הכנסת רינאוי זועבי בגלל שאכפת לנו ממנה, מהחברה הערבית ומהמדינה. לא יכולנו לעמוד מרחוק מבלי להחזיר אותה לממשלה, ולא ניתן לאף אחד לפרק את הממשלה. ישבנו איתה במשך ימים עד ששכנעו אותה לחזור בה מהחלטתה".

אריק בנדר 22/05/2022 17:24
שתפו: