חדשות מתפרצות

הורוביץ במצעד הגאווה: "השנה עברנו ממאבקים להישגים, אנחנו בעיצומה של מהפכה"

מבזק חדשות

שר הבריאות ניצן הורוביץ השתתף במצעד הגאווה בירושלים ואמר: "השנה עברנו ממאבקים להישגים, ממחאה למהפכה. בפונדקאות, בתרומות הדם, בטיפולי המרה, ביחס לקהילה הטרנסית, אנחנו בעיצומה של מהפכה. אף אחד לא יאיים עלינו, אף אחד לא יפחיד אותנו – אף אחד לא יחזיר אותנו לארון. זהו זה נגמר".

"יש עוד דרך ארוכה, רבים מהאחים והאחיות שלנו עדיין סובלים יום יום, לא מסוגלים לצאת מהארון, מפחדים שיגרשו אותם, שיכו אותם, והם בסכנת חיים של ממש. בני הקהילה שלנו במגזר החרדי והמגזר הערבי - הגיע הזמן לשים את הזרקור על הציבור הזה ולהגיד להם בקול ברור:  אנחנו לא מוותרים עליכם. אנחנו מחוייבים לכם ולא נפקיר אתכם. יש מאחוריכם קהילה גדולה וחזקה שתחבק אתכם בדיוק איך שאתם". 

יו"ר מרצ הוסיף: "ככל שאנחנו מביאים הישגים – ההומופובים, אנשי החושך והשנאה יוצאים מהחורים. אנשים האלו שמאיימים עלינו היום, הם האנשים שאחראים לרצח של שירה בנקי כאן בירושלים, ואחראים על האלימות נגדנו יום יום. האנשים האלו בתקשורת, ולא רק בערוץ השנאה  - ערוץ 14, אנשי השנאה יושבים היום לבושתנו בכנסת, אבי מעוז לצד בן גביר וסמוטריץ ונתניהו – לא ניתן להם לחזור. לא ניתן לחושך לחזור". 

יובל בגנו 02/06/2022 17:30
שתפו: