חדשות מתפרצות

הלימודים בביה"ס 'אדוות ים' בעתלית יחלו מחר בשעה 09:00 בשל אירוע אלימות

מבזק חדשות

הלימודים בביה"ס 'אדוות ים' בעתלית יחלו מחר בשעה 09:00, עקב אירוע אלימות של הורים כלפי מנהלת ביה"ס. האירוע התרחש אמש, כאשר אביו של אחד מהתלמידים התפרץ לחדר המנהלת, ניתק מהחשמל את מצלמת המחשב שלה וצעק עליה. במקביל, אמו של אותו תלמיד צעקה ואיימה על חיי מנהלת ביה"ס באזני אחת המורות. לאחר האירוע, הוגשה תלונה במשטרה.

מההורים נמסר: "לא הייתה שום אלימות פיזית  בכל דרך וצורה. זוהי תלונת שווא, עלילת שווא וזריית חול בעיני הציבור. ברם אולם, אכן היה וויכוח בעקבות זילזול בזמנם של ההורים, אשר המתינו ביום ההורים בתאריך  3.1.2022 שעה ויותר לפגישה שאליה הוזמנו מלכתחילה. המנהלת ניפנפה אותם בזילזול ובמחי יד, והלכה לישיבת זום במשרדה. האב אכן כעס ונכנס למשרדה של היועצת, כיבה את כפתור המצלמה ודרש יחס ותגובה להתנהלות המבישה הזאת. לא הייתה שום אלימות פיזית. 
האב נחקר ושוחרר מיידית. האם נחקרה ושוחררה מיידית". 

עוד הוסיפו ומסרו כי "התופעה הנגלית לנגד עיננו צריכה להטריד כל הורה במדינת ישראל. הפרסומים בעיתונים, השיימינג בקבוצות והתגייסות ההסתדרות המורים ודובריה לקמפיין חסר שחר ואמת, החוטא במטרתו ומהווה דוגמה טהורה ומסוכנת של אלימות ממסדית. זוהי אלימות מצידה להפליל הורה בישראל. ההיפך הוא הנכון ! 

לסיום, אמרו כי "תוגש תלונה במשטרה על ידי ההורים על תקיפת קטין וחסר ישע ופריסת מסכת התעללות כנגד ילדם אשר סובל בין כותלי בית הספר מנחת זרועה של המנהלת. אשר 'סימנה' אותו ומתנהגת באופן העובר על חוק הגנת הילד, חוק החיסיון וחוק הגנת הפרטיות. בנוסף תוגש קובלנה למשרד החינוך ולפיקוח הארצי. אגב, הוגשה בקשה  להעביר את הקטין בגלל התנהלותה של המנהלת אך היא מהלכת אימים על המשפחה ומפעילה ביד רמה את זרוע הרווחה והמשטרה. יידע כל הורה בישראל, כי אלימות ממסדית שכזו אינה תעבור בשתיקה!"

אליאב בטיטו 05/01/2023 09:26
שתפו: