חדשות מתפרצות

בוגי יעלון נגד בן גביר: "השר לכאוס לאומני, אנחנו נשלם בדם על המעשים של הפירומנים האלה"

מבזק חדשות

משה (בוגי) יעלון בשבתרבות באר שבע, הזהיר מפני חוסר נכונתם של מילואימניקים לשרת בעקבות המצב המדיני, וכינה את בן גביר "השר לכאוס לאומני". "אחרי מבצע של"ג הייתה לנו בעיה להחתים קבע. למה? כי כל הגיבורים, על מה שקרה בדרג המדיני, יצר חוסר אמון בדרג המדיני. אני מרגיש את זה עכשיו. אין לי ספק. אני לא רוצה להגיע למצב של הצבא העלוב של פוטין בעקבות השינוי המשטרי. אני מצפה שתהיה פה הנהגה שהחיילים, המפקדים והאזרחים יוכלו לתת בה אמון. אני מאוד מאוד מודאג.

"אם יש פה חוסר אמון כזה קיצוני בין הדרג הצבאי למדיני... מי יושב בקבינט? סמוטריץ ובן גביר. שהם לא חושבים על ביטחון. אין להם ניסיון בביטחון. הם קיבלו את המנדטים. עם שיח של שנאה, ריקוד על הדם. הוא החליט על הפיתות. הוא שאל את קציני השב"ס? הביא את זה לדיון עם הרמטכ"ל, ראש השב"כ, המפכ"ל. הוא הודיע. ככה מנהלים מדינה? ככה מנהלים ביטחון? חטפנו רקטה בגלל הפיתות? הוא עולה להר הבית כדי להדליק אש. הם רוצים להביא את זה להסלמה. זו הדרך הנכונה למדינת ישראל.

על בן גביר אמר: "פירומן. מדליק אש עם דלק. זה מה שאנחנו רוצים? אני חושב שהרמטכ"ל, ראש השב"כ, המפכ"ל, ראש המוסד, צריכים להילחם. הם בעמדות משמעותיות. הם צריכים לומר את העמדות המקצועיות שלהם. הדבר הזה בסוף יביא לפיצוץ.  אנחנו נשלם בדם על המעשים של הפירומנים האלה. שומר חומות היה אירוע שנבע מהסלמה של בן גביר. לא סתם המפכ"ל קרא לזה אינתיפאדת בן גביר. עכשיו נקרא לזה אינתיפאדת הפיתות? אינתיפאדת בן גביר. הוא הלך ושפך דלק בשיח גראח, בהר הבית והיה לנו שומר חומות". 

ארנולד נטייב 04/02/2023 15:21
שתפו: