מדד אמון הצרכנים של הלמ"ס לחודש מרץ 2024 שמשקף את ציפיות ציבור הצרכנים לגבי העתיד הכלכלי משקף יציבות כלכלית. מהנתונים עולה כי ישנה קריאה של 25% מינוס בחודש ללא שינוי. יחד עם זאת, יש שינויים רבים לעומת האוכלוסיות השונות בחברה.
האוכלוסייה היהודית מציגה פסימיות נמוכה 22%- לעומת 38%- באוכלוסייה הערבית. המדד בקרב המועסקים יורד ל31%-, לעומת 23%- לעומת. בקרב מחוסרי תעודת בגרות ישנם 28%- לעומת 22%- בקרב בעלי תעודות בגרות, אך פסימיות יותר בקרב בעלי תואר אקדמאי, כנראה משום שבעלי תארים במדעי הרוח והחברה מתקשים למצוא תעסוקה.