בכיר בחמאס מסר לסוכנות הידיעות "רויטרס": "הסכם הפסקת האש - הישג עצום". בהודעה שפרסם ארגון הטרור נכתב: "הסכם הפסקת האש הוא פרי העמידה האיתנה וההיסטורית של העם שלנו ושל ההתנגדות האמיצה ברצועת עזה במשך 15 חודשים. הסכם זה הוא הצלחה של העם וההתנגדות הפלסטינית וגם של האומה האיסלאמית והערבית ושל בני-החורין. מדובר בציון דרך מתוך תחנות הסיכסוך מול האוייב בדרך להשגת מטרות העם שלנו לשחרור ולשיבה".
בכיר בחמאס: "הסכם הפסקת האש - הישג עצום"
יום אחרי סיום העדות: נתניהו חוזר לסיבוב נוסף בבית המשפט
מו"מ תקוע בוושינגטון: ישראל מסרבת לוותר על דרום לבנון | דיווח
חצה את הכביש - וחטף: תיעוד הירי בלב השכונה בצפון תל אביב
טרגדיה בצה"ל: עובד קבלן נהרג כתוצאה מתאונה מבצעית
כאוס בהפגנת החרדים: "העיף אותי עם הקטנוע ופגע בעוד מכונית"