אילנה גריצ'בסקי, ששבה משבי חמאס, ובת זוגו של החטוף מתן צנגאוקר, אמרה בריאיון לערוץ 12 בכיכר החטופים: "כועסת שבן הזוג שלי לא יחזור עכשיו. אני רוצה להמשיך את הזוגיות שלי עם מתן". למרות הכאב, מסרה מילים של תקווה לחטופים שעודם מוחזקים: "אני רוצה לפנות למתן שלי ולחברות שלנו שעוד שם. לא לוותר, להמשיך להאמין. אנחנו קרובים, אתם חוזרים". גריצ'בסקי הדגישה: "אם חמאס לא שבר אותי - אף אחד לא ישבור אותנו. אנחנו העם הכי חזק". עוד אמרה: "הדבר הראשון שניסיתי לעשות זה לראות אם אני מזהה את העיניים של המחבלים. אני מתרגשת שאחרי 400 יום הן חוזרות, כדי שיוכלו לחזור לחבק את המשפחות שלהם כמו שאני חיבקתי את שלי".
אילנה גריצ'בסקי על החטופות ששבו: "שמחה שהן חוזרות, כועסת שבן הזוג שלי עוד שם"
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל