הצלחה גדולה להנפקה של מזרחי-טפחות: אל מול כוונת הבנק לגייס סכום של 2 מיליארד ש"ח ב-2 סדרות: נייר ערך מסחרי (נע"מ) והרחבת אג"ח סדרה 52, הגיעו אתמול, בשלב המוסדי, ביקושים ערים של כ-6.4 מיליארד ש"ח. כתוצאה מכך, החליט הבנק להגדיל את הסכום, ולגייס בשלב המוסדי כ-4.8 מיליארד ש"ח. מנכ"ל הבנק משה לארי אמר בין השאר, "כי ההתעניינות המוגברת של הגופים המוסדיים בהנפקה, מעידה על האמון הרב ממנו נהנה מזרחי-טפחות בשוק ההון, ועל הנגישות הרבה שיש לבנק למקורות מימון, זמינים וזולים יחסית, לצרכיו המגוונים". את ההנפקה הובילה חברת רוסאריו קפיטל, והיא בוצעה באמצעות מזרחי טפחות חברה להנפקות בע"מ.
הנפקה מוצלחת: מזרחי-טפחות גייסה 4.8 מיליארד ש"ח
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל