בנק ישראל פרסם היום את סקר שביעות הרצון של הלקוחות, משקי הבית, מהבנקים בישראל. מנתוני הסקר עולה שגם הפעם, כמו בארבעת הסקרים הקודמים, נהנה מזרחי טפחות משיעורי ההמלצה הגבוהים ביותר, מתוך חמשת הבנקים הגדולים. קבוצת מזרחי טפחות, הכוללת גם את בנק יהב, ממשיכה להוביל את המערכת הבנקאית כולה, לא רק בשיעורי ההמלצה על הבנק, אלא גם בכל מה שקשור לשירות האישי-האנושי בסניף. על פי הממצאים, קבוצת מזרחי טפחות מחזיקה בשיעורי שביעות הרצון הגבוהים ביותר מהשירות בסניף ומזמן ההמתנה לשירות. בנוסף, יהב ומזרחי טפחות נתפסים, גם בסקר החדש, כבנקים ההוגנים ביותר. בנק יהב עם 70% ומזרחי טפחות עם 62%
מזרחי טפחות מוביל בסקר שביעות רצון לקוחות של בנק ישראל
טראמפ לוקח את המלחמה בדעאש לשלב הבא: אחרי סוריה - ארצות הברית תקפה בניגריה
ארדואן רוצה להתקרב לישראל - ואל ג'ולאני הוא היחיד שעוצר אותו
מומחית שפת גוף צפתה באלי פלדשטיין וקבעה: "זה מה שקרה שם באמת"
השליח של משמרות המהפכה יצא ללבנון - בדרך הוא עשה טעות אחת
צה"ל והמשטרה חוקרים את נסיבות מותו של מבריח בדואי ישראלי בגבול מיצרים