במהלך מפגש עם רכזי ביטחון בעוטף עזה הודה ראש השב"כ רונן בר בטעות בהיעדר קשר עם הרבש"צים והבטיח לתקן זאת, כך דווח הערב בחדשות 12. בר התייחס גם לחזרת התושבים לכרם שלום ואמר כי "נעשתה עבודה משמעותית, זה לא מה שהיה", וכי השב"כ יחד עם צה"ל פועלים לשינויים נוספים שיאפשרו חזרה בטוחה, אך נמנע מלהצהיר אם היה מחזיר את משפחתו שלו בשלב זה. ראש השב"כ ציין כי כחלק מהפקת הלקחים כבר בוצע אימון לרבש"צים וכיתות כוננות במתקן האימונים של השב"כ, והתחייב כי השירות "יהיה חזק יותר בשטח" וכי נבנתה תוכנית ליום שאחרי. את דבריו פתח כשאמר: "מערכת הביטחון נכשלה ובאתי לומר לכם סליחה".
רונן בר נפגש עם רבש"צים בעוטף: "נקיים יחד אימונים, מה שקורה בעזה זה לא מה שהיה"
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל