חדשות מתפרצות

סטטיק במקום הראשון: פרס לקמפיין פרטנר לסלולר דור 5 עם הזמר

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
סטטיק עם אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר
סטטיק עם אסף אביב, סמנכ"ל שיווק ותוכן בפרטנר | צילום: מיכה לובטון

פרטנר זכתה אמש במקום הראשון בתחרות "האפי" בקטגוריית תקשורת ומדיה עבור קמפיין הסלולר ״הדור הכי נכון״. הקמפיין בכיכובו של הזמר סטטיק (לירז רוסו), מתמקד בשירותי סלולר דור 5 ומבוסס על שיר אוהדים מוכר. הקמפיין, בוים על ידי שחר סגל ובהובלת משרד הפרסום מקאן תל אביב. "בעולם בו מסרים רבים נאבקים על תשומת הלב, בחרנו בקריאייטיב נועז ובועט – והקהל הגיב", אמר אסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, "תודה למוחות היצירתיים ממקאן שהופכים את החזון למציאות”.

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף