פרטנר זכתה אמש במקום הראשון בתחרות "האפי" בקטגוריית תקשורת ומדיה עבור קמפיין הסלולר ״הדור הכי נכון״. הקמפיין בכיכובו של הזמר סטטיק (לירז רוסו), מתמקד בשירותי סלולר דור 5 ומבוסס על שיר אוהדים מוכר. הקמפיין, בוים על ידי שחר סגל ובהובלת משרד הפרסום מקאן תל אביב. "בעולם בו מסרים רבים נאבקים על תשומת הלב, בחרנו בקריאייטיב נועז ובועט – והקהל הגיב", אמר אסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, "תודה למוחות היצירתיים ממקאן שהופכים את החזון למציאות”.
סטטיק במקום הראשון: פרס לקמפיין פרטנר לסלולר דור 5 עם הזמר
רגע לפני הפגישה ובקולו: נתניהו אמר "לא" נחרץ לטראמפ
דרמה כזאת עוד לא הייתה במשפט נתניהו: ששי גז - "לא קרה בכל הקריירה שלי"
נתניהו שוב התפוצץ על התובעת: "למה את מתערבת בדבריי?"
מאמצים ממוקדים להשבתו של רס"ל רן גואילי ז"ל: המשלחת הביטחונית יצאה לקהיר במצרים
האדריכל שחולל סופת אש בטהרן: מפקד חיל האוויר הנכנס הולך להרעיד את השמיים