פרטנר זכתה אמש במקום הראשון בתחרות "האפי" בקטגוריית תקשורת ומדיה עבור קמפיין הסלולר ״הדור הכי נכון״. הקמפיין בכיכובו של הזמר סטטיק (לירז רוסו), מתמקד בשירותי סלולר דור 5 ומבוסס על שיר אוהדים מוכר. הקמפיין, בוים על ידי שחר סגל ובהובלת משרד הפרסום מקאן תל אביב. "בעולם בו מסרים רבים נאבקים על תשומת הלב, בחרנו בקריאייטיב נועז ובועט – והקהל הגיב", אמר אסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, "תודה למוחות היצירתיים ממקאן שהופכים את החזון למציאות”.
סטטיק במקום הראשון: פרס לקמפיין פרטנר לסלולר דור 5 עם הזמר
בשורה קשה לחיילי הסדיר: שר הביטחון כ"ץ מקדם הארכת שירות נוספת
אחרי שכ"ץ פסל את מינויו: גרמן גילטמן, מראשי "אחים לנשק" - מסיר מועמדות לתפקידו
"תחת אבטחה בישראל": מה צופן העתיד של הסגן של אבו שבאב?
הפצ"רית לשעבר יפעת תומר ירושלמי שוחררה מאיכילוב: זה מה שצפוי לה
לא רק צה"ל, השב"כ והמוסד: הדחה אחת של נתניהו חייבת להדאיג את כל ישראל | אבי אשכנזי