פרטנר זכתה אמש במקום הראשון בתחרות "האפי" בקטגוריית תקשורת ומדיה עבור קמפיין הסלולר ״הדור הכי נכון״. הקמפיין בכיכובו של הזמר סטטיק (לירז רוסו), מתמקד בשירותי סלולר דור 5 ומבוסס על שיר אוהדים מוכר. הקמפיין, בוים על ידי שחר סגל ובהובלת משרד הפרסום מקאן תל אביב. "בעולם בו מסרים רבים נאבקים על תשומת הלב, בחרנו בקריאייטיב נועז ובועט – והקהל הגיב", אמר אסף אביב, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר, "תודה למוחות היצירתיים ממקאן שהופכים את החזון למציאות”.
סטטיק במקום הראשון: פרס לקמפיין פרטנר לסלולר דור 5 עם הזמר
משפט נתניהו מקבל תפנית - ששי גז: "השופטים הבינו - הרכבת יצאה" | האזינו
הודיע סופית: בני גנץ החליט האם ישב עם נתניהו בממשלה הבאה | מתי טוכפלד, חשיפת מעריב
אירוע ירי ודריסה חמור בחטיבת בנימין: חייל מילואים הודח משירות | צפו
המכתב החריג של היועמ"שית: "לעצור את הדיונים בכנסת"
שתי ענקיות המזרח כוללות כרבע מאוכלוסיית העולם - ומתכוננות לתרחיש של מלחמה