המדדים בוול סטריט נצבעו באדום היום עם פתיחת המסחר בארצות הברית, לאחר ההכרזה של טראמפ על תוכנית המכסים שלו. מדד דאו ג'ונס נחתך בכ-3%, S&P 500 בכ- 3.5% ונאסד"ק ב-4.5%. מניית אפל נופלת ב-7.8%, אמזון ב-6.5% ומניית אנבידיה יורדת ב-5.4%.
וול סטריט נצבעת באדום: דונלד טראמפ גרם לבהלה והמדדים צונחים
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקריית אתא - פעולות החילוץ נמשכות
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מנהיג החות'ים מאיים - זו הזירה החדשה שתוביל לסבב נוסף
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה