הוועד המנהל של לשכת סוכני הביטוח אישר בסוף השבוע שעבר להנהלת הלשכה, בהובלת הנשיא שלמה אייזיק, להוציא לפועל פרויקט משמעותי של אפיון ופיתוח של מערכת מיחשוב חדישה מבוססת CRM שתהווה פלטפורמה לניהול מידע, קשרי לקוחות ושירות עבור סוכני הביטוח בישראל.
במסגרת המהלך, שילווה בהשקעת משאבים כספיים של הלשכה, תגייס הלשכה מנהל פרויקט מיוחד לביצוע הפרויקט. הכוונה של הלשכה היא לפתח מערכת שתתאים לכלל סוכני הביטוח בישראל ותהווה ממשק ידידותי ונוח למשתמש וכן תהווה מערכת שירות וניהול מידע (CRM) שתאפשר חוויה של One Stop Shop עבור הלקוחות של הסוכן. המערכת תהווה ממשק עבודה מרכזי ותאפשר פתרון לכלל ענפי הביטוח. מי שירכזו את הפרויקט יהיו חברי הוועדה לחדשנות ודיגיטציה של הלשכה.
נשיא לשכת סוכני הביטוח, שלמה אייזיק: "ללשכה יש תפקיד משמעותי להוזיל לסוכני הביטוח את עלויות המשרד השוטפות שלהם. הגענו למסקנה כי רוב סוכני הביטוח נאלצים להוציא היום סכומים גדולים על מערכות מיחשוב שבסופו של דבר לא מעניקות להם פתרון מיטבי לחיבור בתוך הענף ולניהול הלקוחות שלהם. לכן, החלטנו להפנות משאבים ולצאת לפרויקט אפיון ופיתוח של מערכת טכנולוגית שתוכל לשמש את כלל הסוכנים בכל ענפי הפעילות. ההשקעה של הלשכה בפרויקט ובניית המערכת המותאמת לצרכים של הסוכנים תאפשר להם בסופו של דבר להעניק שירות איכותי ומקצועי יותר ללקוחות".