חדשות מתפרצות

שינוי משמעותי: בנק לאומי פותח את מוקדי השירות הבנקאיים 24 שעות ביממה

מעריב אונליין - לוגו צילום: מעריב אונליין
מיטל שירן-הראל, מנהלת השיווק של לאומי
מיטל שירן-הראל, מנהלת השיווק של לאומי | צילום: יח"צ

בנק לאומי הודיע אתמול על שידרוג משמעותי של פעילות מוקדי השירות שלו עבור לקוחותיו. לראשונה במערכת הבנקאית, המוקדים יהיו זמינים ללקוחות בטלפון ובהתכתבות במשך 24 שעות ביממה באמצע השבוע לצורך קבלת שירות מהבנקאים. לצד זאת, ימשיך הבנק לפתוח את מוקד השירות הטלפוני גם ביום שישי עד שעות הצהריים, ובאופן בלעדי במערכת הבנקאית - גם במוצאי שבת. 

״התחייבנו שמהפכת השירות שאנחנו מובילים רק תלך ותגבר ואנחנו עומדים בהבטחה שלנו ללקוחותינו", אמרה מיטל שירן-הראל, מנהלת השיווק של לאומי" פתיחת המוקד הבנקאי של הבנק במשך 24 שעות ביממה הוא צעד יוצא דופן במערכת הבנקאית והפיננסית בישראל, שמעיד על המחויבות הגדולה שלנו ללקוחות שלנו ולהצבת רף חדש בתחום השירות בישראל. אנחנו נמשיך לקדם השקה של מוצרי שירות חדשים עבור הלקוחות שלנו. בהחלט יש למה לחכות״. 

המהלך מהווה נדבך נוסף במהפכת השירות שמוביל לאומי במערכת הבנקאית בשנים האחרונות. בין השאר, השיק הבנק את שירות וואטסאפ ישיר למנהלי סניפים, המאפשר לכל הלקוחות להתכתב ישירות עם מנהל הסניף האישי שלהם; הרחיב את שעות פעילות המוקדים הטלפוניים גם למוצאי שבת; התחייב לטיפול בכל פנייה בתוך יום; הקים את "סיירת מנכ"ל" לטיפול בפניות שלא נענו תוך יום; השיק את ״מוקד בפעם הראשונה״, שמאפשר ללקוחות לפנות לבנקאים המנוסים של לאומי לצורך הסבר או ביצוע של פעולות שהם עושים בפעם הראשונה וזקוקים לסיוע בעניינם – בכל תחום בנקאי ועוד.

מבזקים - כתבות אחרונות
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף