לאחר שפורסם כי אספקת הסיוע ההומניטרי לעזה תחזור, תנועת צו 9 פרסמה הודעה חריפה נגד ההחלטה. "בהחלטה שדגל סמוק מדם הבנים והבנות שלנו מתוססת מעליה החליט הקבינט לחדש את הסיוע והאספקה למרצחים האכזריים שטבחו, אנסו ערפו ורצחו בנו", אמרו בתנועה והוסיפו כי "פשע משאיות המוות לחמאס במשך חודשים ארוכים עלה לנו במחיר הטובים ביותר של העם הזה. בשעה זו, ברגעים דרמטיים בהם מטרות המלחמה, שחרור החטופים והכרעה החמאס קרובות מתמיד, ממשלת ישראל מחליטה בפשע בלתי נתפס לחדש את החמצן לחמאס. נתניהו, זה עליך. לא מעבירים פינוקים וסיוע לחמאס עד שאחרון החטופים כאן. נואשנו מלהסביר את הפשוט נואשנו מלצעוק את הברור. אנו קוראים לכלל אזרחי מדינת ישראל היקרים, אתם צעדתם איתנו, משמאל ומימין, חילונים ודתיים, אנשי העיר והקיבוץ, תושבי הדרום, מילואימניקים, פצועי צה"ל ובראשם המשפחות השכולות ומשפחות החטופים לצאת ולחסום את המשאיות- בואו גם הפעם! אי אפשר לעמוד יותר מנגד. הניצחון והתקווה תלויה אך ורק בנו. הפעם, לא ניתן לזה לקרות. בואו איתנו לחסום את משאיות החמאס, להשיב את החטופים, לשמור על החיילים, להגן על הבית".
תנועת צו 9: "צאו לחסום משאיות סיוע למחבלי החמאס. נתניהו, זה עליך"
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל