צה״ל ושב״כ תקפו במהלך הלילה (א'), מחבלים מרכזיים ששהו במתחם פיקוד ושליטה של ארגוני הטרור חמאס וגא״פ שהוקם במרחב ששימש בעבר כבית ספר ‘פהמי אלג׳רגאוי׳ במרחב העיר עזה. מתחם הפיקוד והשליטה שימש את המחבלים לתכנון ואיסוף מודיעין במטרה להוציא לפועל פעולות טרור נגד אזרחי מדינת ישראל וכוחות צה״ל במרחב. טרם התקיפה ננקטו צעדים רבים כדי לצמצם את הסיכוי לפגיעה באזרחים, לרבות שימוש בחימוש מדויק, תצפיות מהאוויר ומידע מודיעיני נוסף.
צה"ל ושב"כ תקפו מתחם פיקוד ושליטה של חמאס והג'יהאד בתוך מתחם בית ספר לשעבר בעזה
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל