הבורסה לניירות ערך בתל אביב סיימה את יום המסחר בעליות חזקות. מדד הת"א 35 עלה ב-1.84% והת"א 125 עלה ב-1.86%, כאשר המחזור היומי הסתכם ב 2.51 מיליארד שקל. השקל פתח את היום בחוזקה אך בהמשך היום הוא נחלש, כך שבסיום המטבעות הזרים התחזקו לעומת השקל. הדולר היציג עלה ב-0.924% ל-3.6030 שקל, האירו היציג עלה ב-1.312% ל-4.0864 שקל והליש"ט היציג עלה ב-1.572% ל-4.8585 שקל. בוול סטריט, מדד הדאו ג'ונס יורד בכ-0.60%, מדד האס אנד פי 500 יורד בכ-0.65% והנסדק קומפוסיט מאבד כאחוז. בלונדון, מדדהפוטסי 100 יורד בכ-0.25% אך מדד הדקס של פרנקפורט עולה בכ-1.55%.
הבורסה הישראלית מזנקת: המדדים המובילים נסקו בחדות
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל