משפחות חטופים מפורום תקווה בהודעה לאור סרבנות החמאס למתווה ויטקוף: "חמאס השיב "לא" למתווה= חמאס לא הובס. הבוקר היה מצופה שראש הממשלה וחברי הקבינט היו יוצאים לציבור ומודיעים על פרישה ממתווה ויטקוף והגברת הלחץ המדיני והצבאי על החמאס. החמאס חייב לשלם מחיר על גרירת הרגליים ולכן על ראש הממשלה להודיע שהחל מהבוקר כל שטח שיכבש ברצועה לא יוחזר לעולם, גם לא אחרי שובם של חטופינו. אמרנו מתחילת הדרך, חמאס לא רוצה להשיב את כולם ורק לחץ אמיתי מכל הכיוונים ישיב אותם אלינו. אנו מאוכזבים מראש הממשלה והדרג המדיני שבחרו רק באופציה אחת מתחילת הדרך- עסקה חלקית".
משפחות החטופים מפורום תקווה: "מאוכזבים מרה"מ ומהדרג המדיני שבחרו רק באופציה של עסקה חלקית"
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מנהיג החות'ים מאיים - זו הזירה החדשה שתוביל לסבב נוסף
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה
המסר הישיר של ישראל כ"ץ לאיראן: "נתקוף בכל העוצמה"
זירה קשה בכביש 65: שני רוכבי אופנוע נהרגו סמוך למחלף גולני