סשה רויטמן, מנכ"ל התנועה למאבק באנטישמיות: "בפעם השנייה תוך 10 ימים מתרחשת בארה"ב פגיעה אנטישמית חמורה, אירוע טרור מתוכנן ומכוון נגד יהודים. גל האנטישמיות הנוכחי בארה"ב הוא תוצאה של עשרות שנים של הסתה שלא טופלה כראוי, קריאות לאינתיפאדה ופגיעה ביהודים שהתקבלו באדישות, של אנטישמיות בוערת באוניברסיטאות וקמפוסים - שעוברת בשתיקה. אנחנו כואבים ומחזקים את משפחות הנפגעים, ומזכירים כי מאבק נגד אנטישמיות הוא מלחמה יומיומית, והשלטונות והרשויות בארה"ב חייבים להיות אקטיביים ולנהוג ביד קשה יותר כדי לבלום את המגמה הקשה הזו ואת המעשים הנוראיים כלפי יהודים".
מנכ"ל התנועה למאבק באנטישמיות: "גל האנטישמיות בארה"ב הוא תוצאה של עשרות שנים של הסתה"
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל