הצלחה לחברת הפיתוח "טורבוג'ין", שמפתחת מערכות אנרגיה. היא מדווחת היום על קבלת מענק בסך 3.6 מיליון שקל מרשות החדשנות. המענק התקבל עבור פיתוח תא שריפה רב דלקי במשותף עם משרד הביטחון והטכניון. במידה רבה הפיתוח נחשבת מערכת פורצת דרך שמהווה ׳גיים צ׳ינג׳ר׳ בקנה מידה עולמי ויצעיד את העולם לעידן חדש של פתרונות אנרגיה מתקדמים ומגוונים. המענק בא כחודש לאחר כניסתם של אנשי העסקים, ג׳קי בן זקן וברק אברמוב עם השקעה של למעלה מכ-7 מיליון שקלים.
הישג לחברת ההי טק טורבוג'ין: מענק של 3.6 מיליון מרשות החדשנות
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל