תושב נצרת בן 47 הואשם בארבעה מקרים של סחיטה באיומים לאחר שדרש 200,000 ₪ מבעל עסק בעיר. החשוד נעצר בדירת מסתור בטבריה לאחר חקירה סמויה של המשטרה. החשוד איים על חיי בעל העסק ומשפחתו תוך דרישה לתשלום מאות אלפי שקלים. בין האיומים שתועדו: "אתה רוצה שהחנות תעלם בסוף?" ו"אם מחר הכסף לא יעבור החשבון שלך יהיה קשה". המעצר בוצע ב-18/05/25 בטבריה לאחר חקירה סמויה שחשפה את זהות החשוד. פרקליטות מחוז צפון הגישה כתב אישום לבית משפט השלום בנצרת. החקירה החלה לפני כחודש לאחר תלונת בעל העסק, והחוקרים הצליחו לגבש תשתית ראייתית הכוללת הקלטות של שיחות האיום.
כתב אישום נגד תושב נצרת בגין סחיטת בעל עסק ב-200 אלף שקלים
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מנהיג החות'ים מאיים - זו הזירה החדשה שתוביל לסבב נוסף
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה