אחת ממשתתפות המשט, יסמין נאג'ר, העלתה סרטון לחשבון האינסטגרם שלה והסבירה מדוע האזעקה במשט הופעלה בטעות: "אנחנו מאוד קרובים לעזה. הסיבה שהפעלנו את האזעקה היא כי ארבע ספינות הקיפו אותנו ושתיים התקרבו למרחק של בערך 200 מטרים - זה לא קרה קודם. אז זו הסיבה שהפעלנו את האזעקה. הרבה אורות הקיפו אותנו ושני כלי שיט מקיפים אותנו גם כעת אנסה להראות לכם. השניים האחרים עזבו, אלו עצרו והם לא זזים. ויש לנו סיבה להאמין שמדובר במלחמה פסיכולוגית מתוכננת. נמשיך לעדכן אתכם ותדעו שאנחנו כאן בגלל פשעי המלחמה ובגלל שהעולם ממשיך לשתוק. אנחנו יודעים שאנחנו לא נשחרר את עזה, אבל אנחנו נשתמש בסולידריות שלנו כדי להיות איתם". בהמשך, דווח על שני רחפנים מעל המשט וכי הצוות תופס מחסה.
דיווח על רחפנים מעל המשט; אחת ממשתתפות באינסטגרם: "שתי ספינות עדיין צופות, הן דוממו מנוע" | צפו
מחבל חיזבאללה השליך רימון וחוסל: ארבעה לוחמים נפצעו בתקרית
"חולצו דיירים נכים שמחוברים לחמצן": 12 נפגעים משאיפת עשן בשרפה בבניין בקרית אתא
מצר הורמוז שוב בוער: איראן תקפה ספינה - ובוחנת את ארה"ב
מנהיג החות'ים מאיים - זו הזירה החדשה שתוביל לסבב נוסף
רצח ביפו: נקבע מותו של אחמד געברי בן ה-15; המשטרה: נפתחה חקירה