על פי דיווח של סוכנות הידיעות האיראנית "מהר", ארה"ב ביקשה, באמצעות מתווכים, להמשיך את המשא ומתן על תוכנית הגרעין לאחר שלטענתם נכשלה בעצירת היכולות הגרעיניות של טהראן. משרד החוץ האיראני שוקל לקיים סבב חדש של משא ומתן, להסרת הסנקציות ולקביעת רמת ההעשרה.
דיווח איראני: ארה"ב ביקשה להמשיך את המשא ומתן על תוכנית הגרעין
הותר לפרסום: רס"ר במיל' באסל סויד נהרג בהתהפכות רכב בדרום לבנון
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו
"חייל אחד מהטנק, לא ידוע איפה": התיעוד שנחשף מחטיפת גלעד שליט