מרשות שדות התעופה נמסר ל"מעריב", בתגובה לדיווח לפיו גובש מתווה פיצוי לנוסעים שנתקעו בטיסה בין־לאומית בעקבות מבצע "עם כלביא" : "ועד רשות שדות התעופה מתנגד למתווה לפיו תשלם רשות שדות התעופה את הפיצויים לנוסעים - שקל לא יצא מהרשות. גם כך רשות שדות התעופה בהפסדים בעקבות המלחמה והקורונה. לא יתכן להפיל עוד נטל כלכלי על הרשות בזמן שאנו צריכים לפתח אותה. אם האוצר יסכים לשלם אנחנו נברך".
"שקל לא ייצא מהרשות": ועד רשות שדות התעופה מגיב למתווה הפיצויים לנוסעים
הותר לפרסום: רס"ר במיל' באסל סויד נהרג בהתהפכות רכב בדרום לבנון
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו
"חייל אחד מהטנק, לא ידוע איפה": התיעוד שנחשף מחטיפת גלעד שליט