מזכ"ל האו"ם גינה את פעולות ישראל בסוריה, ושגריר ישראל באו"ם דני דנון הגיב: "מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש ממשיך להתנהל באובדן עשתונות מוסרי. בזמן שבני העדה הדרוזית נטבחים באכזריות בסוריה, הוא בוחר שוב בשתיקה. במקום לקרוא לפעולה, הוא בוחר לגנות דווקא את ישראל, המדינה היחידה שפועלת מול כוחות האופל באזור. המוסד שהוא עומד בראשו נכשל לאחר זוועות השבעה באוקטובר, כשלא נמצא בו מוסר בסיסי לגנות את הטבח. גם היום, לאחר הטבח בעדה הדרוזית בסוריה, השתיקה המבישה נמשכת".
השגריר דנון על הגינוי של מזכ"ל האו"ם: "אובדן עשתונות מוסרי"
850 ימים בלי קצה חוט - הזעקה של משפחת היימנוט קסאו: "אסור להשלים עם זה"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
המשטר נלחץ? המסר החדש שמגיע מטהרן מפתיע גם את המתנגדים
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל