"על מנת לתת פתרון אמיתי ובר-קיימא למשבר המים בגליל העליון, נדרש מהלך אסטרטגי משנה מציאות בדמות הקמת רשת מאגרים ויישום מלא של תוכנית הפיתוח למים באזור" כך על פי לזימי, שהוסיפה כי היא קוראת לשר האוצר ולממונה על התקציבים "להבין את גודל השעה ואת חומרת המצב, ולהקצות לאלתר את המשאבים הנדרשים למימוש תוכנית הפיתוח למים בגליל העליון. אין זה מתקבל על הדעת כי לאחר שנתיים של לחימה ושנת בצורת חסרת תקדים, חקלאי הגליל העליון יישארו להתמודד לבדם ללא תמיכה ממשלתית ראויה" .
לזימי נגד סמוטריץ': "משרד האוצר גורר רגליים ומראה חוסר הבנה של המשבר"
בארה"ב מבינים: "ישראל מתמקדת באופן אגרסיבי בעצמאות צבאית מלאה"
בן גביר רצה להשמיד עוד בתים - והבדואים עלו להתקפה: "גם גזען וגם שקרן"
החיסול שיטלטל את המזרח התיכון: שר הביטחון חושף את היעד הבא של צה"ל
מבקר המדינה חושף: "יש לי דו"ח על הנובה שאני לא יכול לפרסם"
כוחות קומנדו מיוחדים יגיעו ללבנון: ההתפתחות החדשה מעבר לגבול הצפון של ישראל