שר החוץ גדעון סער החליט להאריך בשנה נוספת את כהונתו של שגריר ישראל בגרמניה, רון פרושאור. זאת, לאחר שקיבל לכך את אישור נציבות שירות המדינה. מדובר בהארכה שנייה, ובשנה החמישית שלו בתפקיד. פרושאור כיהן בעבר כמנכ״ל משרד החוץ וכשגריר ישראל באו״ם. שר החוץ סער: "השגריר רון פרושאור הוא מהדיפלומטים הבכירים והמוערכים ביותר של מדינת ישראל. בשנות כהונתו בברלין הוא פועל בנחישות ובתבונה לחיזוק הברית האסטרטגית עם גרמניה, להעמקת שיתופי הפעולה המדיניים, הביטחוניים והכלכליים, ולחיזוק הקשר עם הקהילה היהודית. הארכת כהונתו היא ביטוי לאמון הרב שאני רוכש לו ולהערכה הרבה לפועלו הדיפלומטי".
המשך כהונתו של רון פרושאור כשגריר ישראל בגרמניה תובא לאישור ממשלה מחר
יום אחרי סיום העדות: נתניהו חוזר לסיבוב נוסף בבית המשפט
מו"מ תקוע בוושינגטון: ישראל מסרבת לוותר על דרום לבנון | דיווח
חצה את הכביש - וחטף: תיעוד הירי בלב השכונה בצפון תל אביב
טרגדיה בצה"ל: עובד קבלן נהרג כתוצאה מתאונה מבצעית
כאוס בהפגנת החרדים: "העיף אותי עם הקטנוע ופגע בעוד מכונית"