בחמאס טוענים: "נתייחס באופן חיובי לבקשות מהצלב האדום להעביר תרופות ואוכל לחטופים". דובר חמאס אבו עוביידה כתב בהודעתו: "גדודי אל-קסאם מוכנים להגיב באופן חיובי לכל בקשה של הצלב האדום לספק מזון ותרופות. אנו מתנים זאת בפתיחה תקינה וקבועה של מסדרונות הומניטריים למעבר מזון ותרופות לכל אנשינו בכל אזורי רצועת עזה, ובהפסקת כל צורות התקיפות האוויריות של האויב במהלך קבלת חבילות לאסירים".
חמאס: "נגיב באופן חיובי לבקשות של הצלב האדום - בתנאי שיפתחו המסדרונות ההומניטרים"
יום אחרי סיום העדות: נתניהו חוזר לסיבוב נוסף בבית המשפט
מו"מ תקוע בוושינגטון: ישראל מסרבת לוותר על דרום לבנון | דיווח
חצה את הכביש - וחטף: תיעוד הירי בלב השכונה בצפון תל אביב
טרגדיה בצה"ל: עובד קבלן נהרג כתוצאה מתאונה מבצעית
כאוס בהפגנת החרדים: "העיף אותי עם הקטנוע ופגע בעוד מכונית"