קבוצת בזק פרסמה את תוצאותיה הכספיות למחצית הראשונה של שנת 2025. במהלך התקופה, הכנסות הליבה גדלו ב 2.7% ל-3.925 מיליארד שקל, ה-EBIDTA גדל ב-5.1% ל 1.911 מיליארד והרווח הנקי גדל ב-25% ל-729 מיליון שקל. במהלך הרבעון השני הכנסות הליבה גדלו בכ-3.1% ל-1.947 מיליארד שקל, ה-EBIDTA גדל ב-11.8% ל-1.014 מיליארד שקל, כאשר הרווח הנקי רשם קפיצה של 48% ל-426 מיליון שקל.
בזק חוגגת דו"ח חזק: הרווח הנקי זינק ל-426 מיליון שקל
הותר לפרסום: רס"ר במיל' באסל סויד נהרג בהתהפכות רכב בדרום לבנון
האזהרה החריפה על המו"מ מול לבנון: "הפיאסקו האמריקאי מרוקן מתוכן כל שיחה"
טראמפ חשף לראשונה את הבקשה החריגה מארדואן - "הוא הסכים"
הבעלים נעצר: שמונה שב"חים נתפסו במסעדה האהובה ביפו
"חייל אחד מהטנק, לא ידוע איפה": התיעוד שנחשף מחטיפת גלעד שליט